Fredag

Välkommen fredag! Så himla skönt med helg!

Jag jobbade bara 2 timmar på morgonen sen bar det iväg till kyrkan för att se lilly och hennes klasskompisar få sommarlov. Åh, jag minns den där känslan! Man var så laddad för att få vara ledig! 
Hon var så fin och jag blev så stolt för att hon har blivit en sån fin stortjej. 
Det värmer hjärtat att alla kusinerna är så bra kompisar. Dom längtar efter varandra och Estelle ser verkligen upp till Astrid och lilly. Dom är hennes stora idoler och hon älskar dom högt. Alfred och Harry har gått från att bråka som syskon till att bli riktigt bra kompisar, som tjatar varje dag om att få vara med varandra. 
Som jag älskar dom här barnen alltså. För dom gör jag allt. 

Nu är det 3 veckor kvar innan jag går på semester och barnen får sommarlov. Jag längtar så otroligt mycket efter låta dagar och att slippa väcka barnen före fan varje dag. Jag är sliten och dom med. Vi behöver lite ledighet. 

Nu ska vi gå ut och måla på asfalten. Äntligen har vi hittat gatukritirna som har varit bortstädade. 
Ha en fin kväll! 

Glada barn i kyrkan i dag. 
Allmänt | |
Upp