Måndag

Midsommar kom och gick. Vi spenderade helgen hos mamma och det var skoj, trots vädret. 






Det är tur att Alfred har världens bästa morbror, som hjälpte han fixa till banan så att det gick köra cross. Han är så himla duktig trots att han bara har kört typ 2 gånger. 
Vi stod där och hejade på, även om vi höll på att bli uppätna av knott & mygg. 
Medans Alfred körde cross körde jag och Estelle den röda lilla bilen. Hon älskar allt som går att köra så henne gick det ingen större nöd på heller. Lilla tjej som har blivit så stor. 

Nu är vi hemma och tillbaka till rutinerna. Barnen får sommarlov på fredag och jag har en vecka kvar innan jag får semester. Jag längtar efter långledigt och lata dagar. Sol & värme hade inte heller suttit helt fel. 

Nu ska barnen i säng och jag med. 
Ha en fin kväll! 

Allmänt | |
Upp