Tisdag

Hej på dig!

I morse är första morgonen på länge som det var krig här hemma innan vi tog oss iväg på jobb och dagge. Alfred vaknade på uruselt humör och ingenting gick som det skulle. Allt var jobbigt och allt tog en evighet. Jag var sjöblöt i svett innan jag klev in på jobbet. Skönt att denna dagen snart är slut. 

Direkt vi kom hem började jag packa upp Ikea leveransen och pappa kom och hjälpte mig skruva ihop fåtöljen och fotpallen. Nu är det bara bokhyllan kvar. Men den kanske jag väntar med tills vi kommer hem från mamma. 

Vi åker till moskosel i morgon och barnen är laddade. Jag behöver få ladda batterierna känner jag. 
Alfred har precis somnat och jag och Estelle ska ställa oss i duschen. Sen ska vi lägga oss i sängen och läsa en bok. 
Då den lilla har somnat ska jag försöka städa undan lite så att jag slipper det i morgon efter jobbet. 
Ha en fin kväll! 
Jag hittade en snigel i blommbänken i förrgår. Barnen tyckte att den var lite läskig med sina långa ögon 😂
Allmänt | |
Upp