Torsdag

Hej!
Torsdagstatusen ser ut som sådan:
JAG ÄR SÅ TRÖTT! 
I början av veckan kom mitt aktivitetsarmband och den mäter min sömn om nätterna. Jag ligger på runt 7,5 timmar men bara 3 av dom är djupsömn och det märks. 2 nätter i rad har jag legat vaken nästan 1 timme och bara snurrat. Vad är det som händer?! 
Jag brukar ju sova som en stock!

Annars mår jag ganska bra måste jag säga. I morgon är det fredag och en monsterdag väntar på jobbet. Men direkt jag slutar ska jag bara njuta varje sekund av att vara ledig. Jag längtat till att få sova till i alla fall 7 på lördag.. 

I helgen ska vi sätta upp barnens gungor, åka till moskosel och hämta en säng, Alfreds skoter och lämna lite grejer hos mamma. 
På lördag väntar även grillmiddag med vänner. Det ser jag fram emot. 
Den här lille killen var på studiebesök i onsdags på ringelskolan. Han fick se lokalerna, träffa fröknarna och se vad man gör på skolan. Han var så lättad då han kom hem. 
-mamma, jag tror att det kommer att gå bra att börja skolan till hösten." 
Åh, min lilla bästis! Det kommer att gå jättebra! 


Allmänt | |
#1 - - Sandra :

Men då har du mycket djupsömn :) sover man 7.5 timmar så ska ca 45 min - 1.45 var djupsömn för att man ska ha bra sömn :)

Svar: Jo jag läste precis om det.. Men kan man få för mycket djupsömn? Det vette klån varför jag är så trött alltså! ☹
Emmelie

Upp