Fredag 7/2

Vilken kanonvecka vi har haft! 
Det har varit kul på jobbet, vi har hittat på saker jag & barnen och jag har haft mer energi än på länge. Så himla härligt!


Igår var vi och hälsade på hos Elin & Robin. Barnen lekte sen åt vi middag ihop också. 
Så kul att få tanka energi i sina vänner en helt vanlig torsdag. 
Vi somnade glada hela högen. 

Idag efter jobbet åkte vi och handlade, packade badväskan, åt tacomiddag och sen skjutsade jag Alfred till Elin & Robin och jag & Estelle åkte till badhuset. 
I veckan har jag lyckats klämma in egentid med dom båda. Jag och Alfred åkte på Hasses och åt & fikade medans syrran gjorde annat. Sen hann vi strosa på dollar en sväng också. Han uppskattar sånt så mycket, min stora lilla kille. 
Estelle blev också glad av att få vara med bara mig en stund. Man hinner prata och lyssna på ett annat sätt. 
Hjärtat känns ganska fullt i kväll. 
Det enda som fattas är pappan, men han kommer på tisdag och tills dess borde vi vara så härda ut.
Nu ska vi fredagsmysa i vanlig ordning. 
Hoppas ni haft en fin vecka! 
Glad fredag på dig! 
Allmänt | |
Upp