Torsdag

God morgon i stugorna! 
Jag försöker vända tillbaka dygnet genom att plåga mig själv till att vara vaken nu. Nu har vi vant oss med sena kvällar och sena mornar och det funkar inte i min vardag. Jag går bara runt och är trött hela tiden. Så nu måste jag få tillbaka rutin innan det är dags för jobb, dagge & skola igen. 

Och så hade vi klivit in i ett helt nytt år. 
2019 har för mig varit ett bra år. Vi har haft våra upp och nedgångar vi med men så är det ju alla år. 
Jag har avlagt ett nyårslöfte för mig själv och det är- att vårda mina relationer- nya som gamla, att bry mig mer om sånt som är viktigt och bry mig mindre om sånt som gör mig ledsen. 
Även relationen med mig själv ska förbättras. Jag måste bli bättre på att lyssna på mig själv, unna mig själv egentid och göra mer av vad jag vill. 

Decenniet som varit har sprungit förbi. Men det har även gett mig så mycket. 
Mina barn & jag har gift mig, jag har lärt mig att tro på mig själv, att jag klarar mer än jag tror och att man blev en superhjälte dagen man fick sitt första barn. Jag har egentligen ingenting att klaga på. 
Förutom att min lilla mormor fattas mig.


Jag önskar er en god fortsättning ❤


Nu däremot ska det kokas kaffe. Kl 9 kommer Nina och hämtar mig och sen styr vi mot Luleå. Fint så! 

Allmänt | |
Upp