Påsk

I dag fyller Camilla och Roger år. Grattis till er.
Nu är det påsk. Gud vad tiden har gått fort. Det är 4 månader sen jag slutade röka. 4 månader! Det känns inte som att det har gått så länge.
Iaf så är jag och hjärtat i bb. Igår var det påsk rock så han och alla andra festade i glommers. Jag började dricka men tappade bort suget så jag gav upp ganska tidigt och for hem och sov. Jag tror Linus la omkull i natt då han kom hem för det blev en sursmäll utan desslike.
Maria ringde mig i morse och var smått panik för att hon behövde någon på lappis men jag är ju som sagt i bb så det gick inte.. Men i morgon ska jag nog jobba. Om det nu behövdes några rum. Och på söndag är det jag och Linnea som ska dominera:) Helt själva. Hahaha, undrar hur det kommer att gå.

Sen måste jag ju bara berätta den roligaste nyheten av dom alla! Jag och Linus har skaffat en bebis:)
Han heter lage och är världens gulligaste marsvin:) Jag ska lägga upp några bilder på honom sen så ska ni få se så otroligt söt han är!

Nu ska vi lägga oss och se pippi långstrump:)
Glad påsk
Allmänt | |
Upp