Om det ändå kunde vara sommar

Fan vad jag längtar tills sommaren. Jag blir typ deppad av att titta ut i dag och se att det skit snöar..

Iaf, Linus kommer hem i morgon. Det ska bli skönt att slippa sova själv.
Än så länge vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, men jag hoppas att det blir något roligt iaf:) Sandra skulle ha fest så det kanske blir utgång men jag var som inte så sugen. Linus sa att han antingen skulle köpa en ny bil eller laga den gamla så vi får se hur det går med den planen.

Igår var en konstig dag. Det kändes helt ärligt som att jag hade tappat bort halva min hjärna. Det är väl kanske för att jag funderar på saker som gör mig galen skulle jag tro.
Och på tal om galen, Fluff var helt vild i morse. :)

Emma, om du läser det här så tycker jag att det är på tiden att du sliter dig från allt det fin fina i Umeå och kommer hem. Det känns fan som att det var en evighet sen vi sågs. Jag behöver ett Emma snack just nu:)

Jag vill bada. Eller Simma rättaresagt. Det kanske man skulle ha gjort i helgen. Jag och Nina ägde ju på att motions simma i Tisdags. Linus och Robert var lite sämre. Mycket sämre.

Nu orkar jag inte skriva nå mer. Matilda om du läser det här så är det snuspaus NU! För jag är ju duktig och har slutat röka:)
Allmänt | |
#1 - - emma:

Men vännen, det fina som kan vara svårt att slita sig från är just nu massor med plugg. Men jag ska kolla upp framtiden och se om jag eventuellt skulle kunna ta en tur över en helg. Min far verkar också vilja att jag kommer hem snart. Men det känns bra att vara saknad ibland. :)

#2 - - matilda:

Ligger just nu och ha inne min sista snus! Kommer bli tokig imorgon på morgon, men när jag ha köpt igen äre snus paus! ;)

Upp