Ah, vilken kväll!

Måste som snabbast kasta in ett inlägg om helgen.
Jag och Rebecca startade upp tidigt som tusan. Vi kunde inte hålla oss länge för vi var extremt taggade!:) Sen kom Sussi och efter henne kom Stina och Sussi. Vi blev dragna och drog till klubben, där det var ovanligt mkt folk. Det var trevligt. Sen bar det iväg på lappis och se denna omtalade skoterfilm som till min förvåning var rätt rolig:) Efterfesten var klockren. Roligt folk till tusen och jag fick ju dessutom träffa Julle som jag inte sett på väldigt väldigt länge... Söndagen var kanske inte riktigt lika häftig. Jag skulle sträcka mig efter mitt vattenglas, men tog vinglaset i stället och det var nog det värsta jag har vart med om. Fan så dåligt det var!
Jag hade kul!
Nu ska jag hoppa i nå kläder å sen ringa Linnea och höra när vi ska på flyget.
Hejs!
Allmänt | |
#1 - - Sussi:

emelie nu fattar jag inte, du har skrivit "Sen kom Sussi och efter henne kom Stina och Sussi." jag kom väl inte till dig två gånger? :p

Upp