LESS med stora bokstäver!

Fan vad folk kan gå en på nerverna bara genom att lägga idiot komentarer. Det finns inget värre än när människor lägger sig i saker som dom fan inte har något med att göra... Tänk så underbart allt skulle vara om man skötte sina egna liv i stället för att hålla på och lägga näsan i blöt. Jag är less. Och som sagt med stora bokstäver dessutom!

För övrigt jobbar jag som en tok känns det som. Men det är bra. Roligt ibland också. Som Anna-hita sa, har man bra arbetskamrater så blir det både roligare och lättare.
Idag for vi ett gäng och åt på Hans på hörnet. Det var riktigt roligt. Våra gamlingar blev så glada, mätta och nöjda över att dom fick komma ut och det kändes ju toppen för vi som följde med givetvis.
Om jag inte jobbar i helgen så blir det kanske att ta sig ett glas vin med Linnea. Det var ju ett tag sedan så det skulle vara trevligt. Men med min tur är det väl någon som är sjuk så att jag måste jobba...

Det känns på ett sätt som att det har hänt jätte mkt sen sist jag skrev men kan ändå inte komma på vad mer jag skulle ha skrivit. Jag har ju som sagt mest jobbat och varit med Linus. Och Sussi och Jens ocskå..
Nästa vecka hade jag kanske tänkt komma mig iväg till mamma på mina lediga dagar, om jag nu har några. Det var en evighet sen jag var där sist.

Nu ska jag strax hoppa i säng och ladda inför morgondagens jobb.
Sov gött!
Allmänt | |
Upp