Något av en bloggtorka

Jag har haft fullt upp så jag har inte kommit ihåg att skriva här på ett tag. :)
Igår kom Nina förbi och klippte J och efter det drack vi lite vin. I natt kom baby hem så nu får jag ha han hemma tills på söndag. Bättre än inget iaf:)
I kväll ska vi fara å se bio och jag längtar så mkt! Jag är som ett barn på julafton:)

Dessutom har jag varit duktig och måla klart byrån. Nu är den vit och fin. Nu ska den bara få torka klart sen ska jag ställa den på plats och fylla den med sängklader och handdukar och kanske gardiner om det ryms.
Åsså har jag och Sussi julpyntat lite. Japp, det är sant. Jag har en julpyntad lägenhet. Jag har till och med strykit gardinerna. Jag kanske ska passa på att måla ett kors i taket nu då jag ändå har färgen och penslarna framme:) Linus bestämde ju att vi skulle ha en julgran i år, så då var jag som tvungen att dar fram lite jul grejer. Annars skulle det ju bara se dumt ut..

Tvätten är strax klar så jag måste gå och vika ihop kläderna som är i torkskåpet så den blöta tvätten ryms... Hatar att tvätta!

Ha en bra helg!
Allmänt | |
Upp