20120426

God morgon!
Jag ska snart börja göra mig färdig för skolan, men tänkte skriva några rader här först.

Nu kan jag äntligen avslöja våran hemlighet!!!!!
Det är så här att jag och L har nämligen köpt hus! Vi har inte skrivit papper ännu för det ska besiktas först men sen är det helt och hållet vårat!
Fattar ni vad jobbigt det har vart att hålla tyst om det?!
Så igår sa vi upp läggan, så om någon av er läsare behöver en fin trea, eller känner någon annan som behöver en, får ni jätte gärna höra av er.
Det som nu måste göras känns mindre kul! PACKA PACKA PACKA!!! Det känns som att vi just har flyttat hit, och det har vi ju som egentligen gjort. Vad fan, vi har inte ens bott här ett år! Nåja..
Så här framöver kommer packning att stå högst upp på listan. Tur jag har snälla syskon ;p
Nu vet ni det! Så nix, jag var inte barn!

Nu ska jag väcka hunden. Som sover. På rygg.
Ha en fin torsdag!
Allmänt | |
#1 - - Helen:

Kul! :) Vars då?

Min hund ligger också o sover.. på rygg.. med tassarna i vädret.

#2 - - Sussi:

I HELVETE HELLER!!!!!!!!!! du är ju visst med barn. och jag är fan inte snäll

Upp