Njuter till fullo av ledigheten

Det har jag gjort nu i två dagar. I morse steg vi upp kring 7 och åt frukost tillsammans. Det har vi inte gjort på år och dar, för att jag inte är någon frukost människa egentligen.Men nu har jag tänkt försöka ändra lite på mina kostvanor. Dels för att jag har mått så bra och vart piggare än någonsin i sommar då jag jobbat. För då har det blivit så att jag har ätit på morgonen och även sen vid halv tio, och då har jag orkat mycket mer. Sen så är det väl inte direkt någon hemlighet heller att jag äter gärna glass då jag vaknar och somnar ofta med en chipspåse i sängen. Så ändra maten gör jag nu bara för att det är på tiden.
Sen gick jag ut på en prommis och efter det satte vi igång med lite trädgårdsarbete. SOm vi för övrigt har hållit på med nästan hela dagen:)
Jag och Johanna har även hunnit med en lååång promenad också. och det känns i benen och i höfterna kan jag medela.
Nu kom Linus tillbaka så nu ska vi slå igång en film och bara vara resten av kvällen. I morgon blir det en lika tidig morgon!
Allmänt | |
Upp