Vi bor i Arvidsjaur

Jag blir så jäkla förbannad då jag hör hur folk konstant pratar skit. Nu menar jag inte enbart skit om mig eller mina vänner, utan skitsnack i allmänhet. Något annat som retar gallfeber på mig, är när människor säger "ja, men så är det att bo i Arvidsjaur" Jo, vi bor här, men hur fan kan det vara som en ursäkt som gör det okej att gå omkring och praktiskt taget HITTA PÅ saker om andra. Det är helt jävla sinnesjukt att vuxet folk ens beter sig så här. Nog kan jag också skvallra. Men då är det oftast typ, vet du vem som gick hem med vem, jag sitter inte och hittar på helt banala saker om någon som dessutom kan vara saker som sårar, bara för att!
Efter att ha läst vad Anna skrev på facebokk blev jag rent jävla ledsen! Hur fan kan man med gott samvete gå omkring och säga sånna där saker då man absolut inte har en endaste liten aning om hur det egentligen ligger till.
Men man förstår ju att personen som det kommer ifrån måste ju vara jävligt korkad och dessutom kan ju han/hon inte må så bra med sig själv! Men det är inte heller en ursäkt. Det är ju inte konstigt att världen ser ut som den gör så länge det finns sånna där idioter..
Tack för mig!
Allmänt | |
Upp