Dag 3

God morgon!
Vädret såg ju inte så lockande ut nu på morgonen. Men det spelar ingen roll, ut ska vi!
Gisses så trött jag var, då det var dags att stiga upp. Men lillfisen ville promt upp kl 06.00. Han vaknade egntligen 05.00 men jag låg kvar en timme till :)

Eftersom Charlie har haft feber några dagar, så får vi se om det blir någon middag. Det är så hemskt då småisarna är sjuka. Jag hoppas han mår bättre i dag♥

På en stund ska jag ut och gå en vända med hunden. Sen snöra Appybus i vagnen och ut på ännu en prommis. Och nej, jag går inte för mycket. Ökar man träningen ökar man kaloriintaget också!

Igår kväll var jag ute och sprang en vända. Ganska knasigt att jag hatade att springa förr. Nu känner jag mig bara taggad. :) Konstigt men kul :)

Nu ska jag dra på mig några kläder.
Hoppas ni får en fin dag♥
Allmänt | |
Upp