På vift!

Hej på er!
För tillfället ligger jag i soffan och ser criminal minds. Jag älskar ju kriminal serier men det är ytterst sällan jag har vågat se ett helt avsnitt av criminal minds helt själv då jag tycker att det är så jäkla otäckt!
Vi kom hem från Elin för en stund sedan och Alfred har somnat. Pappan drog iväg med grabbarna grus för att vara chaffis ett tag. Jag tror jag ska göra Alfred sällskap och gå och lägga mig jag med för jag är så galet trött.
I morgon ska jag ut på vift igen. Jag och Johanna drar till stan för att köpa färg till taken och hon skulle köpa lite annat smågrejs, och typiskt nog missar jag loppisen. Men det är tur jag har en svärmor som är loppisfantast, så hon skulle kika om det fanns några fina kläder åt Appy Snappy. :)

I morgon kväll ska Linus ut på galej så då ska jag och Alfred och Jonte ha lördagsmys. Det ska bli himla mysigt♥
Nu börjar ögolocken kännas hemskt tunga, så nu säger jag god natt! ♥
Allmänt | |
Upp