Nyheter!

Hej på er! 
Jag har nyheter att berätta. Stora nyheter dessutom! :) 
I mars någon gång blir (förhoppningsvis) Alfred storebror och gud vad vi längtar! 
Egentligen skulle vi inte säga nått förän efter v 12 men eftersom att det syns så mycket och folk har redan börjat fråga och spekulera, så tänkte vi att vi går ut med det nu i stället. Jag tycker att det är lite jobbigt när folk tittar på en både en och två gånger extra bara för att se om jag har gått upp i vikt eller om jag faktiskt är på smällen.. och egentligen så stämmer ju båda :)
Kan ni gissa vilken vecka jag är i? 

Faktiskt så byter vi vecka i dag så nu är jag i v 7. 
Med alfred började det synas rätt tidigt också, men inte som nu. Med alfred hade jag den här storleken på magen i v 17 typ, så rätt stor skillnad är det. 

Vad som är jobbigt just nu är tröttheten och illamåendet. Det är inte bara en gång jag har fått spy på jobbet. Och att stiga upp tidigt varje morgon är inte någon höjdare. Tur att jag börjar 07.00 resten av veckan!


Nu ska jag göra mig klar för tjejmiddag med Amanda och Matilda. 

Hej så länge! 
| |
#1 - - Sandra:

Men så himla kul! Grattis till er! Så mysigt :)

Svar: Tack! vi längtar så himla mycket! :)
Emmelie

Upp