Feber

Matilda & Freddy kom hit vid 12 och åt lunch med oss. Hemmagjord pizza stod på menyn och det gick hem. Lagom till efterrätten kom Janina & Charlie så vi fikade och surrade ett ganska bra tag. 
Alfred blev grinig och hängig så han fick gå upp och sova en timme. 
När han vaknade hade han dock feber. 39.1 i båda öronen (och nej jag tog inte tempen direkt han hade vaknat!) Så när främmande hade åkt hem fick barnet Ipren sen la vi oss i soffan och mös ett bra tag. Nu har han fått tillbaka lite aptit i alla fall så lite pizza gick ner. 

Trots främmande så har vi pottränat ändå och det har gått bra. Inga olyckor än så länge och trots att han hade på sig blöja när han skulle sova, så var blöjan torr när han vaknade och han sa till direkt att han ville kissa. Jag kan nog inte säga tillräckligt många gånger, hur stolt jag är! 
Fina fina pruttunge! ❤

Jag hoppas att vi ska göra en tidig kväll i kväll. Det känns i ryggen att jag har stått upp mycket idag. Innan Matilda & Freddy kom, bakade jag en omgång Kladdmuffins till. Så nu finns det fika i alla fall :) 

Nej, nu ska jag hänga upp tvätten, annars lär jag glömma bort den. 
Ha en fin kväll! 
| |
#1 - - Matilda:

Tack för idag! Super god mat och fika 😘

Svar: Tack själv! 😙
Emmelie

Upp