V 33 & 55 dagar kvar till bf.

Precis som rubriken lyder så stegar vi in i en ny vecka i dag. 
Det känns läskigt att tiden går så här fort!

Sömnen är i alla fall ett minne blott nu. Jag är vaken mer än vad jag sover på nätterna och det börjar kännas i kroppen. Jag är konstant trött och slut. Dagen känns tyngre än vad den brukar göra och jag är betydligt lättretligare nu än vad jag brukar vara. Nåja, det med går väl över. 

Sammandragningarna fortsätter i samma takt. Ibland gör dom ont, i bland är dom bara jobbiga. Men jag tror inte att det har blivit fler per dag. Inte vad jag upplever i alla fall. 

I förrgår var första gången vi fick känna lillan hicka. Med Alfred kändes det tidigt & han hickade flera gånger om dagen. Så himla häftigt det är egentligen, att hon ligger där inne i min mage och hickar. Åh vad vi längtar efter att få träffa henne! 

V 33 & 55 dagar kvar till bf. 


| |
Upp