Fredag

Hej där!

Det är fredag hela dagen lång och det känns i kroppen. Jag och Alfred ligger i soffan och ser barnis och fröken ligger ute på bron och sover. Det är så härligt när man kan ligga och vila så här en stund! 

I morse när barnen ätit frukost drog jag igång och började städa. Jag har dammtorkat i tvrummet och rensat blommorna på döda blad. Jag har dammsugit alla element och rensat bort skor som inte används. Köket är på gång det också, men jag behövde en paus kände jag. Toan ska få sig en omgång sen ska golven dammsugas och skuras. 
Vi får se hur långt energin räcker i dag. 

Jag har skickat iväg en beställning till h&m i dag. Jag längtar redan tills det dimper ner i brevlådan. Dock är det inget till mig själv utan bara till Alfred, men det är roligt med paket ändå. :) 


Pappa, jag tänkte att jag lägger upp den här bilden till dig. 

Då vet du vilken mugg du inte ska köpa åt mig. Jag fyller ju år till veckan. Höhö! 😁

Allmänt | |
Upp