Full fart ingen rast & ingen ro!

Hej på dig! Hoppas du har en fin sommar!

Förra veckan Linus var på jobbet, tapetserade jag & Johanna om köket hemma hos oss. Först renoveringstapet sen vanlig. Det var slitsamt men det blev så himla fint! 
Tusen miljoner tack till Johanna,Sussi & mamma som hjälpte till! 
I veckan då Linus har varit ledig har det verkligen varit fullt upp. Vi har inte varit stilla många timmar. I onsdags åkte vi till Skellefteå för att köpa färg och lite annat till köket. 
Torsdag började jag måla kaklet och i går satte vi upp dom sista listerna. DET.BLEV.SÅ.JÄVLA.FINT!! 

I dag åker Linus på jobbet så i veckan ska jag försöka ta tag i tvättstugan. Den ska skrubbas och all tvätt ska tvättas vikas och sorteras. Sen tror jag att jag ska dra penseln där inne också. Vi får se hur långt jag hinner. 


Nu ska jag läsa min bok medans den lilla sover. 
Ha det gött!

Allmänt | |
Upp