En dag hemma

Hej där i vinterkaoset!

Fy fan vad snö det kom igår. Och som det blåste! 
Jag var hos Sussi hela dagen och då jag kom hem fick jag en chock! Det var typ en meter hög plogkant mot våran infart, så jag fick fara till anngerd och Johnny och be han skotta upp till garaget åt mig. Tur att han var hemma och kunde hjälpa mig! Han ska få en påse kakor och en guldstjärna av mig! 😄

Idag har vi bara varit hemma. Barnen har lekt snällt och jag har bakat. Estelle sover och Alfred bygger med lego. Sånna här dagar behövs oftare! 



Nu har vi 2 dagar kvar här hemma innan barnen åker till Brännberg på söndag. Dom blir där i några dagar för jag ska jobba och Linus börjar ju sitt nya jobb på tisdag. Fy vad jag kommer att sakna dom. Jag blir lite ledsen bara att tänka på det. Men det är bra att pausa i bland och få fokusera lite på sig själv också. Jag har tur som kan be mina svärföräldrar om hjälp när det krisar. Dom förtjänar också guldstjärnor! 

Nu ska jag hjälpa Alfred med rymdskeppet. 
Hoppas ni har en fin fredag! 

Allmänt | |
Upp