Onsdag

Hej på er!

Livet kommer i mellan varje gång jag ska skriva ett inlägg. Men så kan det vara i bland. 

Linus är på jobbet. Där ska han vara i 2 veckor för han börjar på sitt nya jobb direkt efter sin sista jobbarvecka hos Fredrik. Det känns tungt och lite ledsamt men det finns inget att göra åt det. Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen ändå. 


Jag håller på med alla julklappsinköp. Det blir bara till barnen i våran omgivning i år men det är ändå mer än nog. 

Jag tänkte att jag inte skulle skjuta upp det som jag gjort alla andra år och hittills ligger jag ändå bra till. Alfred, Estelle & Tyra är klar. Då är det bara 4 kvar. Det borde jag ju hinna med. 
Men det är svårt att komma på vad man ska köpa.. 

Nu ska jag förbereda inför i morgon. Det är skönt att ha tagit fram alla kläder och packa dagisväskan kvällen före, så slipper man stressa på morgonen. Hoppas vi inte är insnöade i morgon bara. Det skulle visst komma hur mycket snö som helst dom här dagarna. 
Fan vad jag hatar vintern!

Ha en fin kväll!

Allmänt | |
Upp