onsdag

God kväll! 
Det gick snabbt på jobbet i dag. Sånna dagar är bra dagar. 
Jag har förresten fått en fast tjänst nu på A-städ. Jag jobbar fortfarande 75% och det känns lagom än så länge. Barnen får inte så där jättelånga dagar på dagis så det känns skönt. 


I veckan har jag börjat kolla lite på julklappar. Jag har beställt till några, än så länge men det känns som att jag behöver rappa på lite. Annars är allt slutsålt och jag orkar inte åka till stan och trängas i julhandeln. 
Men jag har lite idétorka. Alfred är ganska lätt att köpa till, men Estelle är svårare.. 

Nu ska vi se en film och sen ska vi sova. Estelle var en jävel i natt, så jag är lite mör i hjärnan efter denna dagen. 

Hej så länge!



Jag och Alfred har julpysslat idag med pärlor. 
Han älskar att lägga pärlplattor. Jag med! :)


Allmänt | |
Upp