Lördag

God kväll!
Sjukstugan fortsätter..  
Estelle har fått tillbaka febern ikväll och har en sån brutal hosta. Min hosta vill inte heller ge med sig och det är så jävla enerverande. Jag har varken tid eller lust att vara sjuk igen. Hoppas hoppas att vi är friska tills på måndag. Barnen behöver få vara på dagge & skolan. Dom är less på att vara hemma med mig.
Utslagna kottar ❤

Jag & Alfred har spelat tv spel. Han blir så stolt när han klara en boss som är svår. Han har sagt hela kvällen att han längtar tills pappa kommer hem så att han får visa hur långt han tagit sig. Lilla stora kotte. ❤ 
Sen har vi spelat bamse-spelet, pärlat och ritat. 
Nu har barnen har somnat och Pippi Långstrump filmen är igång fortfarande på Tv:n. Kanske man ska orka slå igång nått annat, eller så hoppar jag också i säng. Vi får se! 

Hoppas du har en fin helg! Och att du får vara frisk! 



Allmänt | |
Upp